Met veel liefde voor het vak ontwerpt Studio Pittig professionele folders, flyers en catalogi. Waarmee ze de essentie van een bedrijf of organisatie in beeld brengt.

Wanneer een flyer

Op een flyer komt je boodschap meteen over. Mensen hoeven niets open te vouwen om meer te kunnen lezen, je boodschap is direct goed zichtbaar.

Ideaal om in te zetten bij promotie van:
- evenementen
- tijdelijke aanbiedingen
- openingen
- ter ondersteuning van online acties

Wanneer een folder
Een folder heeft meer ruimte om je boodschap over te brengen, je kunt dus iets meer tekst en afbeeldingen gebruiken. Zet een folder in om iets over je bedrijf of dienst te vertellen. Je kunt uiteraard een aanbieding communiceren, maar doe dit op de voor- of achterkant, zodat de boodschap makkelijk zichtbaar is. Daarnaast bewaren mensen een folder vaker dan een flyer.

Wanneer een brochure
‘Brocheren’ is de techniek waarmee meerdere, gevouwen vellen papier aan elkaar worden geniet: gebrocheerd. Dit geeft ruimte om al je diensten onder de aandacht te brengen. Een brochure wordt bijna altijd bewaard, al is het maar een paar dagen. Wanneer een brochure wordt gebruikt om alle producten te tonen, dan is het een catalogus ; )

to fold = vouwen

Een folder is drukwerk dat bestaat uit één blad dat een of meer malen is gevouwen, of meerdere bladen die eenmaal zijn gevouwen (uit het Engels: to fold = vouwen), vaak tot een boekje dat niet groter is dan A5. Een folder onderscheidt zich van ander drukwerk in boekvorm doordat het meerdere pagina’s heeft maar niet is gebonden.

Er komt veel kijken bij een folder of flyer ontwerp. De kleuren, teksten en foto’s moeten passen bij jouw boodschap. Zodat jij jouw onderneming met een frisse en unieke uitstraling kunt promoten!

Word jij ook tevreden klant van Studio Pittig? Neem contact met mij op. Ik ga graag voor je aan de slag.

Laat de voorbeelden voor zich spreken